Jak na to?
Po obdržení zboží, prosím, zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud je poškozen, reklamujte to přímo u přepravní společnosti na místě. Doma pořádně překontrolujte balíček (množství zda je v pořádku, zda je dodána správná látka a případné vady látky). Pokud zjistíte chybu, v první řadě nám napište na info@bubulakovo.cz (ne vždy víme odpovídat na hovor). Popište nám vadu a nezapomeňte přiložit fotografii. Ozveme se nejpozději do 48 hodin.
Reklamace nebo odstoupení od smlouvy?
Látky jsou střiženy na míru, takže není možné odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Možná je pouze reklamace - díra v látce, chyba tisku, jiné množství.
Nelze odstoupit od smlouvy z důvodu nespokojenosti s odstínem, velikostí vzoru a podobně.
Pokud najdete na látce dírku, chybnou tisk a podobně, jde o reklamaci. Prosíme, vyfoť nám vadu a zašlete mailem. Veškeré reklamace se snažíme vyřešit ke spokojenosti zákazníka výměnou zboží, vrácením peněz nebo dohodou na slevě.
Jelikož zboží od výrobce k nám přichází v objemech několik tun a dále se u nás zpracovává, je možné, že případné chyby tisku nebo materiálu přehlédneme. Snažíme se dělat vše proto, aby se to nestalo, ale jsme také jen lidé. Prosíme proto o shovívavost. Určitě vždy vše vyřešíme k Vaší spokojenosti :)
Stuhy, popruhy, gumy jsou dodávány často s prostřihem. Snažíme se o dodání bez prostřihu v celku, ale ne vždy je to možné. Materiály je třeba vždy předeprat. Při prvním praní mohou pouštět barvu. Vždy je třeba počítat se srážlivostí, která je uvedena u konkrétních látkách.
Upatlaný materiál se snažíme stříhat nad rámec objednaného množství. Malé vypratelné fleky nejsou předmětem reklamace.
Kompletní znění Reklamačního řádu najdete ve Všeobecných obchodných podmienkach.